بهترین های تهران

بهترین های تهران

بهترین خدمات درمانی در منزل

شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۲:۵۵ ب.ظ

اهمیت درمان در منزل بسیار مورد تاکید می باشد، این روش در سال های اخیر، در کل دنیا از استقبال زیادی برخوردار شده است به علت این که هم هزینه بیمارستان را برای دولت کم می کند و علاوه بر آن راحتی هایی دارد که از جمله: کمتر قرار گرفتن در معرض عفونت های داخل بیمارستان، بستری محدود و هم چنین عوارض جانبی بیمارستان، فوایدی که برای اطرافیان و همراهان نیز دارد زیرا این عارضه باعث کمتر شدن هزینه در منزل خواهد شد.

یکی از خدمات این مرکز در این است که طول بستری شدن درمان در منزل و یا در بیمارستان ها را کمتر می کند و در منزل با نظارت تیم و مجموعه به ادامه درمان بیمار رسیدگی می کنند.

هماهنگی بیمار با پزشکان در بیمارستان

از دیگر خدمات این مرکزهماهنگی بیمار با پزشکان در بیمارستان می باشد. از سوی دیگر بیمارانی که نیاز به آی سی یو یا تنفس مصنوعی دارند را می توان با بهترین خدمات در منزل ارائه نماید، زیرا ممکن است بستری های طولانی مدت در آی سی یو بیماری و عفونت هایی را ایجاد کند که شرایط بیمار را پیچیده ترمی کند و هزینه های بیش از اندازه در آنجا و حتی عدم امکان تماس اطرافیان با بیمار در بیمارستان  را با مشکلاتی ایجاد کند.

همچنین این مرکز قادر است که تمام هماهنگی های لازم را با تیم پزشکان عمومی، پزشکان تخصصی، پزشکان بیهوشی و… در منزل ، موقعیت راحتی را ایجاد کند. این مرکز هم چنین  در صورت لزوم برای انجام رادیولوژی و سونوگرافی و سایر آزمایشات بالینی بهترین موقعیت را برای بیمار ایجاد می کند.

نگهداری از بیماران

نگهداری از سالمند شامل گروه مختلفی از پرسنل هایی است که به نگهداری و مراقبت از بیمارمی پردازد.
مثلا بیماری که خیلی بدحال نمی باشد را می توان در حد قرار دادن یک مراقب و پرستار ساده یعنی پرستاری که نیاز به اطلاعات زیادی نداشته باشد را با مبالغی کمتر در اختیارشون قرار داد.

 همراه سالمند یا مراقب از بیمار

باید بگوییم که این گونه افراد سابقه کار و خدمات را دارند و تمایل به نگهداری از سالمند را به صورت شبانه روزی از خود نشان می دهند.

گاهی بیمارانی وجود دارند که نیاز به مراقبت بیشتری دارند و جراحی هایی را اعمال کرده اند مانند: جراحی های کمر و یا جراحی هایی که از نظر توانی و حرکت کردن برایشان مشکل ایجاد نموده است را که ممکن است که بعد از جراحی نیاز به مراقبت هایی دارد که پرستاری جهت اعمال برخی از امور کمک نماید را پیدا می کنند که باید فیزیوتراپی مختصری نیز به همراه داشته باشند.

منبع:

https://tabibeaval.com/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۵
شهرزاد جهانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی