بهترین های تهران

بهترین های تهران

تولید کننده متنوع ترین ایزوگام در سراسر کشور

پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۰۱ ب.ظ

ایزوگام یک پوشش بسیار مناسب در برابر نفوذ رطوبت است. این مواد سالهاست که جایگزین قیر می شود تا قسمتهای مختلف ساختمانها از جمله سقف، استخر، توالت و غیره را بپوشاند. در گذشته انواع قیرهای مصنوعی و طبیعی گزینه خوبی برای عایق بندی قسمتهای مختلف ساختمان بود. اما امروزه ایزوگام ها با مقاومت بیشتر و نصب آسان تر به اولین انتخاب سازندگان ساختمان تبدیل شده اند و سبب شده تا تولید ایزوگام در انواع مختلف توسط شرکتهای گوناگونی صورت پذیرد.

البته ماده اصلی این محصول قیر است.

قیر در انواع طبیعی و مصنوعی موجود است.

برای شناخت بیشتر ماده اولیه ایزوگام به تشریح قیر مصنوعی و طبیعی میپردازیم. قیر مصنوعی،قیری که معمولاً از تقطیر نفت خام به دست می‌آید. چنین قیری قیر نفتی یا قیر مصنوعی نامیده می‌شود. قیر مصنوعی محصول دو مرحله تقطیر نفت خام در برج تقطیر میباشد.

اما قیر طبیعی، برخی از انواع قیر در طبیعت و در اثر تبدیل تدریجی نفت خام و تبخیر مواد فرار آن در اثر گذشت سال‌های بسیار زیاد به دست می‌آید.

چنین قیری، قیر طبیعی نامیده میشود و دوام آن بیشتر از قیرهای مصنوعی میباشد. اما ایزوگام معمولاً با کمک قیر مصنوعی یا همان قیر پالایشگاه ساخته می شود.

با این حال، در نمونه های با کیفیت بالاتر و برای بهبود برخی از خواص مانند افزایش انعطاف پذیری، افزایش طول عمر، کاهش شکنندگی و غیره، از قیر یا گیلسونیت نیز در آن استفاده می شود. این امر امکان استفاده از ایزوگام را در شرایط متنوع تری در صنایع مختلف فراهم می آورد.

ساختار تشکیل دهنده ایزوگام

این محصول با توجه به روش ساخت و کیفیت نهایی ممکن است از لایه ها و قطعات مختلفی ساخته شود. اما به طور کلی، آنچه در انواع این محصول دیده می شود، لایه ها به شرح زیر است:

فیلم پلی اتیلن
پلی استر
بافت
مواد افزودنی دیگر

انواع ایزوگام در یک دسته بندی کلی

1. ایزوگام های دمیده شده

و...

منبع:

https://sadafgostar.com/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۲۷
شهرزاد جهانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی